Obchodní podmínky

Provozovatel APROS Group s.r.o.

Apros Group s.r.o.
Rubešova 83/10
Praha 2
120 00

IČ 25698362
DIČ CZ256983621

Kontaktujte nás na:

Telefon: 224 282 693
E-mail: palirnaradlik@seznam.cz

Věk zákazníka

Nakoupit na www.palirnaradlik.cz můžete pouze pokud jste plnoletý, tedy ve věku 18 a více let. Odesláním objednávky nám tuto skutečnost potvrzujete. Pokud je Vám méně než 18 let a přesto si objednáte alkoholické nápoje, tak nás tím vědomě uvádíte v omyl. Při předávání zásilky bude Váš věk ověřen doručovatelem. Mějte při sobě prosím Váš občanský průkaz nebo jiný doklad totožnosti.

Platba

Platit můžete dobírkou, bankovním převodem, nebo pomocí platebních karet prostřednictvím platební brány ComGate. V případě platby dobírkou je účtován poplatek 30 Kč.

Doprava

Produkty posíláme pomocí přepravní společnosti Zásílkovna a jejím prostřednictvím i před DPD. Cena přepravy je 90 až 120 Kč, podle zvoleného druhu přepravy. V případě dobírky je doplatek 30 Kč. Pokud objednávka přesáhne 5000 Kč je doprava zdarma. Poplatek za dobírku zůstává i v tomto případě. Zákazníkům ze zahraničí se omlouváme, ale zatím dodáváme jen do České republiky.

Termín dodání

Nabízené zboží máme skladem.

Při platbě dobírkou je zboží expedováno maximálně do pěti dnů od objednávky.

Při platbě bankovním převodem je zboží expedováno poté, co bude platba připsána na náš účet (obvykle 2-3 dny). Zboží z objednávky vám rezervujeme po 7 dnů. V případě, že platba nepřijde na náš účet do 7 dnů, je objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Při platbě platební kartou je zboží expedováno hned, jak je to jen možné.

Storno objednávky

Pokud si objednávku rozmyslíte, napište nám nebo zavolejte tentýž den do 17 hodin, ať zboží zbytečně nebalíme a nepřipravujeme k odesílání. Děkujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Pokud by objednané zboží nevyhovovalo Vašim představám, můžete nám ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů po převzetí. Když nám důvod dáte vědět, pomůžete nám zlepšit naše služby.

Podmínky vrácení zboží je potřeba splnit následující:

  • Zboží je třeba zaslat na adresu Palírna Radlík, Pražská 161, Jílové u Prahy, 254 01 nejpozději do 14 dnů od jeho převzetí.
  • Zboží nesmí být poškozeno ani rozbaleno. Láhev tedy musí být originálně uzavřená bez poškozeného kolku.
Poškozené zboží při přepravě

Reklamovat nelze zboží poškozené při dopravě od prodávajícího k zákazníkovi. Za poškození zboží v tomto případě nese odpovědnost dopravce. Povinností zákazníka je zkontrolovat stav balení při převzetí. Pokud je obal porušený, “potečený” či neodpovídá hmotnosti balíku, je doporučeno balík od přepravce nepřevzít a vrátit nazpět. Reklamaci u přepravce zařídíme sami.

Průběh vrácení peněz

Pro úspěšnou reklamaci potřebujeme vědět číslo účtu, na který chcete vrátit peníze. Obratem po obdržení zboží a jeho kontrole, Vám odešleme peníze na účet na dobropis na e-mail.

Ochrana osobních údajů

S vašimi osobními údaji nakládáme podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Používáme je pro komunikaci stran objednávek nebo zasílání našeho zpravodaje. Nikdy je neposkytneme nikomu, kdo se nepodílí na provozu naší služby a dodání zásilek (např. dopravci).

Nepřejete-li si, abychom vaše údaje po vyřízení objednávky uchovávali, napište nám a my je vymažeme.

Mimosoudní řešení sporů

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

V Praze dne 1. 1. 2020